September 14, 2006


illustration friday: farm

15 Comments:

At 1:57 PM , Blogger Michelle Lana said...

very cute stuff! great work!

 
At 2:00 PM , Blogger marcisenders said...

This is adorable!

 
At 3:47 PM , Blogger Dana S. Whitney said...

Crisp and cute. Guess THESE chickens came before the eggs.

 
At 4:06 PM , Blogger ELLA ELVIANA said...

oi so cuute! love it..

 
At 5:44 PM , Blogger kaunchen said...

Simple & cute, i like it!! I bought the book about making bags..but didn't even start it yet!! I like ur bags too!

 
At 8:05 PM , Blogger PittrPattr said...

Love it!!

 
At 8:13 PM , Blogger Pickledog said...

Cute little peepers!

 
At 10:05 PM , Blogger Digital Scott's Illustrationblog said...

Stylized and cool! I like this!

 
At 7:31 AM , Blogger Alexei Martins said...

Simple...yeah!!!I love this!!!!!So cute!!!!I love the simple things...

 
At 8:32 AM , Blogger Jeff said...

I love your geometric style! Very cool stuff!

 
At 12:21 PM , Blogger Camilla said...

Så flink du er!! Heia Silje!!

 
At 3:53 AM , Blogger Silje said...

Fine ting, Silje! Blir det kort av dette eller andre fine ting? I tilfelle er eg ute etter!

 
At 4:06 AM , Blogger Camilla said...

Heisann peisann!
Jeg tegner på finodinoer i dag. Håper de blir ferdig snart. Da tenkte jeg at jeg sender alt samlet i posten vettu. De er veldig søte. Prøver å lage litt bambi aktig strek. :)

 
At 6:45 AM , Blogger Miss Silje said...

oh, gleder meg:)

 
At 7:25 PM , Blogger Julie said...

Beautiful in it's simplicity!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home