January 08, 2007

Jeg er blitt tagget


Jeg er blitt tagget av Camilla. Taggen går ut på at man må skrive seks "rare" ting om seg selv.
Here we go:
Eng: I've been tagged. This tag says that you have to write six "weird" things about yourself.

1. Jeg liker at ting matcher. Jeg er faktisk så opptatt av det, at jeg syntes det var fantastisk den gangen jeg gikk forbi billigbutikken "Max", hvor skiltet er lysende orange, og det kom en stor dame i orange t-skjorte ut av butikken akkurat da jeg gikk forbi. De matchet perfekt!:D
Eng: I love colours that match. One day I walked by a convenient store called Max. It had a big, orange neon sign at the entrance. When I passed by the entrance, a big woman left the store, wearing a big, orange t-shirt. I was amazed by the match of the neon sign an the t-shirt. I love moments like this one:D

2. Jeg har store problemer med å bestemme meg for ting. Det var en stund jeg hadde blå, røde, gule og grønne middagstallerkener. Tilslutt ble det slik at jeg kun spiste på de grønne for å slippe å velge hver gang hva slags farge jeg skulle spise på. hehe
Eng: I have serious problems with making decisions. A while ago I had dinner plates with the colours blue, red, yellow and green. At one time I decided to eat only from the green plates, so that I didn't have to choose colour each time! :D

3. Jeg er veldig, veldig distré. Det er alltid noe som er "borte", være seg briller, nøkler, mobil etc. Heldigvis kan man ringe mobilen og høre hvor den er. Sånn burde det være med de andre tingene også. Haha.
Eng: I am a very messy person. I am always looking for something, my glasses, my keys, my cell phone.

4. Jeg ELSKER alt som er søtt. Skrev et hovedfag på søtti sider om begrepet "kawaii" som betyr søtt på japansk. Søte ting gjør meg så happy:D
Eng: I love everything cute. I've written 70 pages about the term "kawaii", cute in Japanese. Sweet stuff makes me so happy:D

5. Jeg vurderer folk etter hva slags sko de har på seg. Jeg simpelthen elsker sko. Helst joggesko da. Digger konseptet til adidas "adicolor", konseptet som går ut på at skoene skal gjøres individuelle. Jeg klarte å skaffe et par av adicolors "pink series", som er limited edition, bare 5000 par i hele verden. Søte, rosa med illustrasjoner av Fafi. Jeg ble lei av dem etter ca to mnd, men det var verdt penga. hehe
Eng: I love shoes. I always look at people's shoes. I love sneakers the most. I dig Adidas Adicolor, and was able to get hold of a pair of Pink Series, with illos of Fafi on them. Limited edition, only 5000 pairs in the whole world.

6. Jeg er veldig tankefull og filosoferende. Det er ofte jeg sitter og tenker så dypt på ting at det er vanskelig å få "kontakt".. En gang var det en klok dame som ga meg et godt råd: Vær mer tilstede i ditt eget liv! Da jeg senere samme dag satt på bussen på vei til flyplassen, og hadde en lang reise foran meg, tenkte jeg så mye på hva hun mente med dette, at jeg glemte å gå av bussen! :D Haha. Ganske beskrivende for hvor "lost" jeg kan være noen ganger.. Flaks at jeg rakk flyet. Jeg tror kanskje det hun mente var at man skal leve mer i nuet. Mitt motto for 2007 er som følger: More fun - less fear!
Eng: I am a thinker. Sometimes it is hard to make "contact" with me when I'm thinking. Once a wise lady told me "to be more present in my own life". Later that same day, I was sitting on the bus to the airport. I was wondering about what she meant by that. I was thinking so hard, that I forgot to get off the bus. I almost missed my flight. :D I think what she meant is that I should live seize the day. My New Year motto is: More fun - less fear!
Jeg tagger Kristin, Alexei og Daniel Davis!
I tag Kristin, Alexei and Daniel Davis!

6 Comments:

At 9:49 AM , Blogger Camilla said...

Heia! Distre mennesker ruler!

Jeg angrer så bittert på at jeg ikke kjøpte et par adidas på salg her. Hm, kanskje jeg må se om de finnes enda i morgen. Røde og hvite.

Nå skal det jobbes!!!! Ser deg på msn

 
At 5:55 AM , Blogger Alexei Martins said...

don't know what you said but...mmm...you made the design for this cute shoes?
Or not(._.)...

 
At 2:28 PM , Blogger Miss Silje said...

nope. The design is made by Fafi. I'll translate for you.. In English!:D

 
At 4:59 AM , Blogger Alexei Martins said...

Thanks...:)

 
At 9:50 AM , Blogger Alexei Martins said...

What...(?_?)It's a game????I need to write six weird things about me in my blog?I need to create a new post?Why??(^_^)

 
At 11:36 AM , Blogger Alexei Martins said...

Ok Silje!!!(^_^)translated all just for me...??Lol:) :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home