January 31, 2007

What is in your purse/hva har du i veska?


I think you can tell a lot about a person by looking inside their purse. Since I think this is a fun idea, I think YOU should look inside your purse/bag and tell me what it contains! :D


Jeg tror man kan fortelle mye om en person ved å ta en kikk i håndvesken. Siden jeg synes dette er en morsom idé, vil jeg gjerne høre hva akkurat DU har i vesken din? :D


1. Cell phone. Sony Ericsson Z520I. Never leave the house without it.

2. My lovely red Paul Frank wallet. I've had it for at least four years I think without loosing it. Love it!

3. A small purse for coins with yellow ducklet. It says quackers on the back. Bought at Shopgirl.

4. My diary

5. A train ticket Gardermoen Airport-Oslo Central Stations. Jan 29, 2007

6. Key chain.. Containing six keys and a golden heart from Friis Company.

7. A yellow post it tag (goes straight in the trash bin)

8. A yellow poster from a Motivation and Creativity Center at Lillestrøm.

9. Nail Polish. Dior Vernis 108. (goes back to the bathroom straight away)

10. Lipstick. Ben Nye, dusty rose LS-4 (Professional makeup. I am a makeup artist)

11. One allergy pill

12. One pen. Kløften Parkettsliperi AS. Think I must have stolen this pen.. haha

13. Chewing gum paper. Wrigleys Extra salty licorice.

14. A print of a sofa I want to buy from IKEA.

15. A list containing things I'm good at.. I am applying for a job... that's why.. hehe

16. Two little bags with stickers made by Flinkfink, Camilla:)

17. Another ticket. Oslo Sporveier. Enkeltbillett voksen 20 kr.

18. A receipt from Europris, 935 kr.

19. Another receipt. Grønland blomster. (Flower shop) 140 kr.

20. Two more allergy pills.

21. A ticket again. Oslo Sporveier. Enkeltbillett voksen 20 kr..

22. Another pack of chewing gum with no gum inside. Wrigley Extra Eucalyptus.

23. A flower thingie for my hair.

24. A small mouse, jewellery for my cell phone.

25. Another receipt from Europris. 260 kr.

26. Manual for Ibux painkillers.

27. Another allergy pill.

28. One Ibux painkiller.

29. A receipt from Partner Gym. 2600 kr.

30. A receipt from Rimi. 132 kr.

31. Twelve kroner in coins.


My purse is from Friis Company. Think it costs about 5-600 NOK. What kind of purse/bag do YOU have, and what's in it today? :D :D :D Post it at your blog, and I'll be really happy if you comment this post by adding your "purse stuff" too..


Vesken min kommer fra Friis Company. Kostet vel ca 5-600 kroner. Hva slags veske har DU? Og hva har du i den i dag? Fint om du lager en post på bloggen din hvor du skriver inn hva du har i vesken din, og gjerne send meg listen under kommentarer til denne posten på min side!









4 Comments:

At 6:26 AM , Blogger Alexei Martins said...

...............
...............
women's are really strange...
.....hahahahaha....
Hey Silje, You need to participate to this site, It's very cool!!
http://www.illustrationfriday.com/index.php

 
At 7:49 AM , Blogger Camilla said...

Åkei silje!
I'll check my bag when I get the children to bed. Um, or maybe tomorrow. Gotta make a cake today. heh.

:P

 
At 1:40 PM , Blogger Alexei Martins said...

Hey SILJE!!!I miss you!!!!

 
At 9:27 AM , Blogger Unknown said...

Hei Silje!

Kom tilfeldigvis over bloggen din, og tenkte jeg skulle tipse deg om min nye nettbutikk som selger "alt!" innen kawaii/ søt design. Jeg tror jeg er første norske butikk på nett med utvalg av kawaii varer, og har desverre ikke funnet noen måte å markedsføre butikken min på.. Så da jeg "googlet" kawaii kom bloggen din opp, og jeg tenkte det kanskje kunne være noe du ville tatt en titt på? Butikken min er på Flickr og har følgende url:

http://flickr.com/photos/kawaiishop4you/

Beste hilsen fra Silje (jepp :-)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home